glad alla hjärtans dag <3

hejsan :) igår kväll kom jag till emelie vid sju tiden. då satte vi oss lite vid datan i typ 
15min och sen gick vi och köpte natur godis, cola och chips och en twist åt emelies lillebror. 
när vi kom hem så käkade vi pasta med taco köttfärs. mummsi :)
sen började lets dance och vi satt och tittade på de och tryckte i oss massa natur 
godis tills vi insåg att de var äckligt :/ idag vaknade vi runt tio tiden. jag gjorde ett test 
på henne och så käkade vi lite frukost och just nu duschar emelie. hon ska till nora sen så 
då ska jag nog till stan med pappa tror jag. men jag skriver nog mkt ikväll för då ska 
jag ha en mys kväll hemma :) 
GLAD ALLA HJÄRTANS DAAAAG 
ALLA SÖTNOSAR DÄR UTE<3


bilder kmr ikväll.

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0