emelie sussar

shuhu, nu sitter jag och emelie och pratar med kasper på skype.
idag köpte jag en tröja, hårspännen, hårsprej, hårklämma.
och present till amanda. när vi åkte hem gick vi hem till emelie.
sen gick vi till cnetrum och köpte 2 liter mjölk och chips.
nu ska vi väll ta lite chips och bråka med ...... :)

dagens outfit : svarta tights, brors tröja :/, gråa strumpor och vit t-shirt
dagens person : EMELIE §
dagens favvomaträtt : Pannbiff :)
dagens bästa : stan o emelie :)
dagens tråkiga : gå hem -.-
dagens hat :
dagens älska : emelie :)
dagens ska ha : söta armbandet
dagens program : världens minsta människor
dagens ska göra : slå emelie :) och mysa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAPP, DU SLOG MIG ALLT I SÄNGEN :@ <3

2009-02-25 @ 22:59:48

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0