THE MOVIE !

Yey ikväll är det simpson the movie ;)

Okej, min dag i sammanfattning... Vaknade halv sju. Fixade mid snabbt och åkte till vårdscentralen. Vad läkaren sa kan jag berätta senare, eller i nästa inlägg. Kollade i alla fall astma och tog blodprover. Sen åkte jag och mamma till gullmars och köpte varm choklad och väntade på klassen i 50 minuter. Till slut kom dom och så bar det av mot medelhavsmuseet. Wiho, jätte kul ;) Blev inget gamla stan, det var snö storm X) Vi åkte till MP och jag och Amanda åt på tacobar. Sen slutade vi. Najs dag or what? Haha, vi var typ på medelhavs grejen i 30 minuter. Naaaajsigt liksowm brääääh. Imorn vet jag inte vad jag ska göra. Kanske sover hos Emelie. Eller jag vet inte om jag får :O För jag har typ inte varit med pappa på jätte länge känns det som :O Jaja, fuck u X)

Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0