Sådär ja

Ingen uppdatering, nej jag vet.
Tänkte försklara varför.
Vanlig skoldag så klart. Efter skolan gick jag & Amanda hem till mig och sen gick vi ut efter typ 5 minuter igen (ingen bloggning). Hahahaha, höll på att dö av garv när en kille kom cyklande mot oss och Amanda sa: Heeej bästa vän! Jag kollade snabbt på honom sen garvade jag ihjäl. Hon hade trott att det avr Jens. Och det värsta av allt är att han gick i vår skola X) Jaja, imorn ska jag vara med Emelie. Har kollat på hockey och hämtade saker hos pappa, det var därför jag inte har bloggat. Men det blir ändringar på det imon!
Nej, ska duscha, måla naglarna (om jag hittar några på mina fingrar), smörja in mig med massor av krämer och sen bloggar jag igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄNKA TUNGST.BLOGG.SE ! SÅ FÅR DU EN ÖVERASKNING !

2009-12-07 @ 22:57:59

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0