HOS EMELIE

OJ OJ OJ !
Ingen uppdatering igår!
Men jag orkade inte skriva faktiskt. Är hos Emelie just nu. Måste ta bussen hem snart. Vi kollade avatar igår. Ni får min åsikt senare. Haha först hittade jag inte min biljett men sen hittade jag den. Sen hittade inte Emelie sin, så vi fick gå ner och be om en ny. Haha, men vi kom in i alla fall. Vi kom hem runt halv tio. Då kollade vi på någon dubbelspel eller vad den nu hette. Somnade 2 och vaknade 11. Ska kolla hockey i kväll så det blir inget bloggande försen fram mot 8-9 kanske :/ Om inte senare...
Ingen aning om jag får lägga ut den här, annars är det bara att säga till Emelie ;)
Hon duschar nämnligen just nu.

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0