Hemma !

Yey, sitter hemma nu. Ska precis äta food. Sitter annars och lyssnar på good girls go bad. Not Rihanna just so you know ;) Cobra starship faktist. Följde med Emelie på julmarknad i fårdala efter skolan. Haha, hon var som ett barn på julafton! Sen kom William, Felix & Kasper. Stod och snacka i minst 30 minuter med dom. Sen gick jag hem. Imorn ska jag med Emelie, RebeccaT & Noora tror jag. Om jag fick? Jaja, dom ska spela pingis tunering ;) Duktiga som dom är. Hoppas att det är många som anmält sig. Är ju med i aktivitetsrådet och då var det niorna som kom med förslaget men vi hade också skrivit upp att vi skulle ta upp det så jag antar att det är många som är med? Eller? Nej, ska äta nu! Kisses.


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0