Dålig uppdatering!

Har inte skrivit någonting idag typ. Men jag sitter vid min sugiga dator hos mamma och den är jätte seg. Har installetat nya Firefox lite snabbt sådär. Hoppas vi får nytt internett till jul. Vaknade klockan 10. Då sminkade jag mig snabbt och åt en pannkaka för att sedan ta bussen till Amanda i trollbäcken. Vi hann inte vara sådär jätte länge eftersom hon skulle till centrum klockan fyra och fixa sina linser. Då stack jag hem och sen dess har jag typ rotar fram lite skor som jag tänkte ha på mig på julbordet på lördag. Skit kuligt.. Aja, what dt do? ;) Vi har precis gjort knäck och ska gå ner och ta en nu!

Inga bilder på den här datorn ;)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0