ÅR 2009

2009:

Hur har året varit för dig? Duger
Bättre än förra året? Aa!
Någonting du aldrig kommer glömma? Förmodligen när jag, Emelie & Amanda bakade hos mig X)
Har du flyttat under året? Japp
Har du hittat en ny låt som du älskar? Yes, många
Isåfall vilken? Taio Cruz - Break your heart

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit under året? Rätt ok
Har du varit kär? M-hm
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Japp
Har du haft ett hemligt förhållande? Haha hemligt och hemligt, om man kan kalla det hemligt... Ja X)

SORG & HÄMND:
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Nej...
Har någon i din släkt avlidit? Nope
Har du slagit någon med knytnäven? Dont think so X) Eller bara på skoj...
Varit i slagsmål? Jag är fina flickan, hamnar inte i slagsmål ;D

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Har jag säkert X)
har du ljugit för en vän? Har jag säkert
Har du varit ute en hel natt?
Har du blivit tagen av polisen? Nei
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Dont think so
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Jupp

SKOLAN & FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Dalskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? Kommer inte ihåg ^^
Hatar du något/någon på din skola? Ja?
Har du gjort något framsteg? Japp
Haft alla rätt på ett prov? Jau

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja
Har du förlorat någon vän? Nej
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
ÖHM... Sanne kanske?
Har du gått bakom ryggen på en vän? Ja, haha
Har du ljugit för en bästavän? ÖÖÖÖH. tror inte det?
Har du haft en relation med en vän? Jau

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0