Varför funkar det inte!?

Godmorgon allihopa :)
Sovit gott? Själv somnade jag runt tolv eller så vare halv ett. Men jag är ändå trött... Och jag går inte direkt och lägger mig jätte sent på vardagar heller! Men jag ska försöka lägga mig tidigt så att jag blir pigg, annars har det ju inget med hur mycket jag sover. Jag är trött ändå :O Men hur som helst, jag är vaken woho :) Vi ska typ till stan idag, eller farsta. Vet inte riktigt, måste komma hem med något klädplagg! Fast jag ska åka och shoppa med kusinen igen! Senaste gången shoppade jag för 3000 kronor :) Fast det var för 2-3 år sen. Har precis duschat och ska snart klä på mig och sminka mig!

Funkar eran statistik på bloggen? Jag kan inte se :O

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0