Vad är bra skor?

En sak som jag gått och undrat sen jag var hos doktorn är,
Vad är igentligen bra skor?
När jag tänker på bra skor, tänker jag kängor eller gympaskor.
Finns det bra skor som är i form av ballerina? Eller klackskor?

Som ni vet så har jag ju en knöl på foten som gör ont varje gång den trycks mot något,
därför kan jag inte ha klack eller ballerinaskor. Vilket är det man vill andvända på sommaren.
Och nu på vintern, vad ska jag ha på mig då? Jag kan ju inte gå runt i flipflops?
Eller?

Finns det någon med samma problem som jag eller någon som an komma med ett tips?
Ska jag typ gå barfota?



Om det nu är så som bilden visar så...
Nej, vet ni vad?

VILL MAN VARA FIN FÅR MAN LIDA PIN


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0