Smalville!

Omg vad kallt det var idag, mötte ju emelieh och vendela i centrum men då var det inte kallt!
Sen kom emma och vi satt och väntade på mandi och soffe. När vi kom fram till t-centralen tog soffe ut
 pengar och sen stack vi till taco bar men det var bara emma och soffe som käka. Sen var det dags för ung,
haha det var fett mycket fjortisar. Haha sen skulle typ ammi komma men jag och emelieh stack och käkade så länge. Emma och mandi hittade oss på mcdonalds och då kom nadja dit också. Haha sen fick emma en konstig ide att vi skulle ta bussen till östermalmstorget eller vad det nu heter,
och när vi skulle gå till kungsträdgården så började det hagla som fan så jag emma och nadja sprang i förväg för mandi sprang med klackskor. Haha så jag var fett blöt när jag kom hem.
Haha ojuste vi "pimpade" vendela ! Fjortis hon såg ut asså ;) Vi kollade när MAD dansade och vet ni vad? Dom ägde fan! Haha och vet ni vem vi såg sen? Desiree fjortis nilsson! Haha och sen på tunnelbanan började någon snacka med mig och emelieh och när han gick av typ skrek emelieh " OMG, det var han som var med i typ filmen hoppet! " Haha jag har aldrig sett den men jaja, nu ska jag kolla smalville,
långt inlägg blev det men ni är väll inte så tråkiga att bara kollar på bilderna som ni inte får se än?

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0