Slarvslarv

Jag skriver ju inte så mycket just nu men tills jag får ett skrivbord så blir det nog inte så mycket uppdatering.

Vaknade halv 12. Då åt jag frukost sen satte vi ihop filip's säng. Inte så jobbigt som jag trott ;) Ikea snubbarna kom halv ett kanske. Eller var det tidigare ? Jaja whatever, så nu står sängen på plats och byrån är ihop monterad ! Farfar hjälpte mig med det. Den är jättefin :) Vi åkte till flaten lite senare och christina och filip badade, det var faktist rätt varmt :o Jag har ju fortfarande flyttkartonger här inne men jag måste fixa ett skrivbord ! Hmm .. Kanske ska kolla på ikeas hemsida om dom har nått ? Ja, jag gör fan det ! :D


min byrå, " den är inte så brun som den ser ut att vara, mer åt det svarta hållet ! "

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0