Omg ! :O

Jag har har inte skrivit på HELA 15 timmar :o
ooohmyyygood :o


Haha nej men nu ska vi vara seriösa :) Lag dagen var tråkig, haha fast vi fick sluta 12. Då stack jag & amanda till krusboda torg och sen kom acke och cribbe. Jag vart så pissnödig så vi stack hem till mig. Eller jag & amanda stack hem till mig. Sen kom cribbe & acke, vi hade ju roligt... Dom har vart hemma hos mig typ tusen gånger men jag har aldrig vart hos dom. Eller en gång hos cribbe, men den gången räknas inte. För det var typ 10 minuter. Men jaja, sen hände lite saker men det var inget, hampus & alex & någon S V A M P B O B kom till oss sen. Haha eller han heter typ fille men jag kallar honom svampbob. Ni sitter vi här hos mig i älta och har precis vart ute och pratat med en kille, haha eller inte han trodde han kände oss men ja, :) Imron fyller kusinen 20 år och jag har INGET att ha på mig :s Måste hitta något...

ps. emelie jag vet inte om du kan följa med än, ska fråga pappa när madeliene har gått :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0