NEJNEJNEJ !

Fan, jag har fortfarande inte gjort min svenska -.-
Men vem får läxa över sommarlovet? Usch ...
Orkar verkligen inte göra den. Inte idag i alla fall.


Imorn ska jag träffa emelieh, eftersom den lilla snorungen fyller tonåring :) Ska försöka komma upp tidigt och fixa mig och hitta något att ha på mig. Min jäkla mus funkar inte... Det är en sån trådlös sak. Hahahaha, stack ju hem till amanda idag, vi käkade nudlar till lunch. Sen kom en finne som skulle lämna ett bord och stolar och sånt. Efter att vi flyttat allt till baksidan så gick vi hem till mig och sen kan hampus och anton. Dom är så coola... Coolingar helt enkelt... Vi gick över till rebecca e och träffade henne, emelie h och anna. Nu är jag hemma och har ätit pasta till middag. Är as trött... Varför är jag så trött numera? Jag behöver något som kan pigga upp mig. För just nu så kan jag knappt hålla ögonen öppna...

Har ju ingen USB sladd så det blir antingen gamla bilder eller från webben.

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0