Me and my twin ..



Nu ska jag avslöja en hemlighet för er... Jag har en tvilling. Vi är inte så lika, men har mycket gemensamt. Allt började med att mamma och pappa träffades. Båda ville ha en flicka som hette johanna. När mamma blev med barn förväntade dom sig inte tvillingar, men när hon sedan fick det så hade dom ju bara kommit på ett tjejnamn ifall det skulle bli en tjej, alltså johanna, och ett killnamn ifall det skulle bli en kille, filip. Och eftersom dom inte tyckte att någon annat tjejnamn var fint eller lät bra, fick båda heta johanna. När mamma och pappa efter 5 månader insåg att dom inte klarade av 2 bebisar, adopterade dom bort den ena johanna och bestämmde sig för att tvillingarna aldrig skulle se varanndra igen. Deras plan var förstörd när dom fick reda på att hon och hennes mamma flyttat till tyresö igen. När vi sedan började på dagis tillsammans fattade vi att något var fel. Vi letade efter våra födelsebevis och där stod det att den 25 april föddes tvillingar vid namn johanna och johanna på nacka sjukhus. Nu har vi massor gemensamt, när hon började igen i femman hade hon en likadan mobil som jag, lika gardiner, lampa och vi båda älskar ica reklamer !


Om ni verkligen gick på det jag precis skrev måste ni vara dumma. MEN ! Nästan hälften är sant ! Jag och johanna föddes båda den 25 april men hon 2 timmar efter mig. Och jag tror inte det var på samma sjukhus. Och vi träffades på dagis och hon var på mig hela tiden men ändå. Och nu är vi fortfarande vänner. Vi har vart vänner i typ 7-8 år nu typ ? HAHA ! Jag kommer ihåg jag typ hatade dig från dagis till femman !

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA

är vi stjärnsystar idag? XD

2009-08-07 @ 18:00:02
URL: http://johannamary.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0