Johanna tycker till

Okej, alla snackar om svininfluensan! Är det verkligen så farlig som tidningarna skriver? Haha absolut inte! Visst jag är inte någon läkare men tänk på det, tidningar överdriver alltid! Farligt kanske det är men ändå... Tidningar överdriver hela tiden! Och alla saker som folk säger att han lever, saknar ni honom borde ni sörja. Istället för att hitta på massor av skit att han hoppade ut ur en bil och blablabla.

Jag säger absolut inte att svininfluensan inte är farlig, men tänk med det vi kallar hjärna när du läser ex aftonbladet som skriver om svininfluensan. Tror du inte att dom hittar på åtminstonde lite när dom skriver om det, eller i alla fall tolkar något som en läkare sagt annorlunda?

Gör som jag, tvätta händerna noga så att inte du får viruset!


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0