inget bloggande än

Jag har ju inte skrivit något idag men har vart i stan hela dagen.

Vaknade typ halv tio, då duschade jag och sminkade mig lite slarvigt och sen satte jag mig och kollade på tv och väntade på att pappa skulle komma hem från banken. När han väl kom klockan 11 så åkte vi till sundbyberg eller vad förorten nu heter, där åt jag en räksallad men pastan var inge god... Det var typ 100 % fullkorn :s Jaja, sen åkte vi in till stan igen, där vi gick till bruka design för att hitta porslin. Men vi hittade inget så vi fortsatte till åhlens city där vi köpte ett dusch drapperi till pappas badrum, jag och fredrik delar badrum och pappa och filip delar badrum, sen tillbaka till bruka och cervera där vi hittade massor med saker, väldigt dyrt vart det iallafall... På NK hade dom typ ingenting så vi åkte hem, jag har fått fett ont i fötterna :( Nu ska vi äta kräftor! Så ni får bilder sen.

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0