Fredriks gamla ipod och mina nya hörlurar

Nu är fredrik i spanien! Fett skönt asså .. Jag vill också åka ner!
Efter att vi vart på arlanda åkte vi till ikea för att byta en bordskiva som var fel skruvad ..
Sen gick vi in på elgiganten och köpte en brödrost och ett par nya hörlurar till mig.
Dom är rooosa :) Och så fick jag min brorsas gamla ipod som är typ turkås så dom passar.
Nu behöver jag bara en högtalare till den och en ficksak att lägga den i när man springer.
Jag tänker skita i min fot och springa ändå .. Whatever om jag inte kan vara med på idrotten,
eller ännu värre :) inte kan gå mera .. ;)


ny brödroost :)


ipod och hörlurar !

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jag har likadana XD <33

2009-08-06 @ 21:27:43
URL: http://johannamary.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0