Förlåt förlåt förlåt förlåt !

Nu blev det dålig uppdatering igen, men jag har mina skäl :) Pappa, farfar och staffan "farbror" kom runt 13. Dom kom med en sån där stor lastbil med lift , haha ni vet vad jag menar ! Och då började vi packa in allt. Fan vad jobbigt det var .. När vi väl burit in allt i bilen, åkt till lägeheten och packa ur, stannade jag kvar i lägenheten och började plocka ur alla glas och ställa dom i skåpen. Runt sju var vi klara .. Gissa om vi svettades, armhålerna, knäväcken, ansiktet, magen, rum .. Okej, för mycket information .. Vi åt typ 23, rätt sent men gott var det. Det hette typ taco fiesta, eller nått :s

hihi kolla vilken bild jag hittade hemma :) Saknar tiderna ,


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ahaha, vad ful jag är! x3

Så länge sen, men jag kommer fortfarande ihåg det o:

2009-08-05 @ 00:26:56
Postat av: Emeli

Hah sööta :)

2009-08-08 @ 21:50:46

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0