Ett sött fotografi

Hemma igen! Var och hämtade farfar hos min faster, träffade kusinerna också lite snabbt. Vi stannade iallafall på vägen och köpte godis men jag är inte godissugen längre... Eller det kanske bara är idag? Jag äter klubbor... Det är nog det ända idag. Snuten i hollywood på 4:an just nu. Jag kanske ska hämta några chips istället? Och fylla ett glas med mineral vatten? Ja, det skulle nog gå ;) Haha ojuste ! Pappa tog fram ett ur gilligt foto från dagis. Asså det var hela min "dagis-klass". Jag satt längst ner och höll amanda "kommer inte ihåg efternamnet" och rebecca ekberg i handen :) Det såg jätte gulligt ut :) Ni kan få bild imorn eftersom jag inte har någon lampa i rummet än så man ser knappt något :/

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0