Att man alltid glömmer något...

ÅH, nu glömde jag min USB sladd hemma hos pappa! Jag stod och höll i den men sen la jag den på byrån igen. Så det blir inga bilder ikväll! Eller jo kanske, om jag hittar min webb. Men i alla fall, cassandra kom ju över idag. Vi satt och nörda call of duty, haha och sen gick vi till ica och köpte äcklig pizza från euroshop eller vad det nu heter. Efter att vi ahde ätit så spelade vi lite till sen popade vi popcorn och kollade tv. Mys mys :) Haha hon missade sin buss och var tvungen att vänta i en halvtimme. Mamma kom och hämtade oss och sen åkte vi till tyresö, har inte sovit hos mamma på 3 veckor. Imorn ska jag träffa amanda! Ojuste! Jag måste färga mitt hår ju! Det måste bli mörkt innan skolan. Kan kanske be mamma köpa det. Eller så går jag till centrum imorn när mamma kommer. Dags för att hämta en frukt! Kommer snart!


"mjao, jag är riktigt söt"

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0