Torsdag

Idag var Emelie inte i skolan heller. Jag och Amanda ringde henne och då sa hon att hon skulle komma imorn så.. .. ..
Men efter skolan så gick jag och Amanda hem till mig och gjorde matten. Bara tre tal ifs men dom var svåra :S
Sen ringde Emelie och sa att hon mådde bättre och att hon var påväg till skolan för att hämta sin mattebok. Typ 20min efter de så stog hon utanför min hus. Med sin mattebok ;) Haha men hon kunde inte vara med oss så länge eftersom hon var tvungen att gå hem :( Men nu ska jag väll typ hjälpa mamma med maten ;D Kram


Kommentarer
Postat av: EMELIE

taha, fett kul bild :D <3 finaste bloggen :D ofc jag hjälper dej ! :)

2008-11-13 @ 21:52:28
URL: http://emeluie.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0