snöbollskrig

Tjenamors . Idag var jag i skolan som vanligt . Alla lektioner var väll som vanligt oxå . Det ända annurlunda var att typ alla åttor och nior ville mula alla sexor och sjuor . Stackars Wille som blev mulad typ 10ggr . Haha dom mulade bara killarna . Inte tjejerna XD Men efter skolan vart det typ snöbollskrig . Jag är bäst för jag mulade sönder Filip : ) Haha sen så gick vi till fårdala för att Emeliebebis och Amandagmn skulle typ hälsa på deras gamla lärare Ulla . Felix och Kasper kastade en snöboll på ngn snubbe så dom var typ tvugna att springa as långt . Men imorn kmr typ inte Emelie för hon mådde inte bra : ( Men Amandagmn har lovat att hon ska komma ! Men nu har jag precis gjort klart no-läxan och ska väll fixa lite mat . Mamma kmr hem sent ikväll oxå . JUSTE ! imorn kanske jag inte skriver så mkt för jag ska vara bhk-vakt . (barn-hund-katt-vakt )

blir ingen bild för jag har min minneskortgrej hos pappsen .

XOXO The Larsson .

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0