snöbollskrig !

skrev inget igår . ska skärpa mej ! men idag så vare en vanlig onsdag . har typ stukat fingret elr ngt så jag tog de lungt på idrotten idag när vi körde vollyboll . men efter skolan vare as kul !! vi slutade klockan 14.45 men jag och amanda stannade kvar för att typ mula acke och simon . venne vf men amanda sa att vi skulle göra det . haha sen mulade jag acke ! *fett stolt* sen hade vi värsta snöbollskriget . simon, acke, forsting, felix, wille och Kasper mot mej och amanda ! haha men vi spöade dom självklart ! haha wille gick typ över till oss . men sen vare hela över eftersom simon jagade wille och så råkade simon typ fälla wille och wille börja gråta . men sen gick jag hem och ja, typ hängde upp mina vantar och sånt på elementet . men nu ska jag nog fixa lite musik till pea . puss & kram

sitter vid stora datan så det blir tyvärr inga bilder idag heller : (


Kommentarer
Postat av: emelie. <3

GÅÅÅÅÅÅÅÅHHH ! :( JAG MISSAR SÅ MKT ! :( har typ haft inflensan hade feeber och frossa och så :/ SAAAAAAAAKNAR DEJ JOEEL ! <3

2008-11-27 @ 09:36:28
URL: http://emeluie.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0