Shubrääh ;)

Nu äre så att jag funderar på att lägga ner bloggen. Pallar inte skriva och så :( Men jag fortsätter ha den ett tag.
Idag så var Emelie inte heller i skolan ! Fast hon sa att hon skulle komma. Men när jag och Amanda ringde henne sa hon att hon hade jätte ont i magen och att hon precis skulle titta på Narnia :D Men iaf. När jag kom hem idag började jag rota i mina fickor efter min nyckel. Och när jag tittade in genom fönstret så såg jag mina nycklar ligga på bordet :S Så jag fick vänta i 40 minuter tills Fredrik kom hem XD Frös as mkt ! :S PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ

Ps. Eftersom mamma läser bloggen så har hon sagt åt mig att inte svära så mkt när jag skriver :@


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0