P E P P A R K A K S H U S : D

Shulululu . Idag hade jare bääääst ! Haha, först så gick jag och mötte johanna vid njuppe . Sen gick vi till ica och köpte glasyr, pepparkakshus, bomull, öhmmm..... typ socker och vad vare mer ? :S Ajuste nonstop ; ) Sen gick vi hem till johanna och tog fram pepparkakshuset . Vi hade flyt tills johanna råkade ta sönder skorstenen . Men eftersom jag är så duktig smällte jag socker och lagade den . Haha sen gjorde jag en tak del . Det blev ganska lyckat faktist :D Men när vi skulle sätta ihop allt då brännde vi oss AS mkt ! De gjorde as ont !!! Haha ibland kunde vi bara hoppa till för att man brände sig och då hoppade den andra till åsså . Men när johanna satte ihop skorstenen så satte jag mej på golvet och gooosade med hennes katt Zigge . Hon hade två andra katter men dom dog för ett tag sen : ( Sen satte vi oss vid tv:n och tittade på lilla melodifestivelen (repris) och skrattade åt alla dåliga . Haha vi är fett taskiga ja vet ; ) Medan Johanna tittade vem som vann satte jag mej vid hennes data och loggade in på msn . Chattade med typ Emeliebebis som jag inte träffat sen i torsdags och chattade med Tobbe . Tror ja ... Aja, nu ska jag hjälpa pappa med flygande jacob :D

Vårat "fina" pepparkakshus, take made by me ! 

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0