Ny blogg :D

Hejhej, Välkommen till min nya blogg ;P Venne vf jag bytte blogg men men.. .. ..
Kopierade de näst senaste inlägget från idag i min förra blogg :


Hejhej, Kom precis hem från pappa. Var tvungen att gå dit och hämta min laddare och sedan gå hem till mamma igen -.-
Första lektionen hade vi svenska. Vi håller på med typ varsinna deckare. Haha jag är typ den ända som fortfarande skriver på mitt kladdpapper. Efter maten hade vi no.Vi hade typ ett labb prov. Sen hade vi TRÅÅÅÅK matte !!!! Men imorn så slutar vi efter lunchen. Alltså runt 11.30 ngn gång :D


Men snart ska jag och fredrik åka och möta mamma i stan och sen ska vi på hockey :D GO DJURGÅRDEN <3
Seeeeya :D


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0