M&M

Igår kväll så var jag, mamma och Anders ute och åt på ngn resturang i gamla stan . Jag åt en skiit god pizza och Anders åt pasta och mamma åt en hemmagjord pasta med typ räkor och musslor . Sen tog vi tunnelbanan till gullmars och sen bussen till lummerg .

Idag vaknade jag klockan 10.45 av att mamma typ plockade ur diskmaskinen . Hon typ tappade kastruller överallt elr ngt . Sen så bakade vi lussebullar och så kom mormor och morfar över . Vi satt typ och pratade om andra världskriget och Fredriks dåliga lärare och så . När dom hade gått åkte jag och mamma och handlade . Och nu sitter jag här och skriver och försöker hitta ngn bra bloggdesign . skriver mer ikväll tror ja . puss och kram <3

Johanna <3 Johanna

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0