IM BACK !

Hejhej, Idag så vare skola igen då, Amanda fick ett sms av sin mamma där de stod att hon inte behövde rida idag så jag Emelie och Amanda gick hem till mig efter skolan. När vi kom hem så gjorde vi eng läxan men sen pallade vi inte vara kvar hos mamma så vi tog bussen till pappa. När vi kom fram till centrum hade bussen precis gått ! Så vi gick in i centrum och satte oss och snacka massa skit ; ) På bussen så typ somnade Emelie ; )Men när vi steg av bussen regnade de as mkt ! Vi fick typ springa hem till pappa. När vi kom hem satte vi oss vid datan och fixade parametrar åt varandra. Checka Johanu och Emeluie på pea så får ni se hur de blev : ) Haha men nu ska jag titta på Desperate housewives . Bästa serien u know ; ) Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0