Borde inte vara trött !

Asso jag borde inte vara trött vafan (Sry mamma) ! Sov till typ 11.30 elr ngt ju ! Men aja mamma var ju och tränade ikväll så jag och Fredrik skulle börja göra maten. Men eftersom mamma hade sagt att hennes "träning" började 17 så hade vi inte börjat med maten när klockan var 17.30 ! Så hon vart typ fett sur på oss :S Eftersom igentligen så började hennes träning 16.30 och häll på till 17.30 ! Mamma sa att hon hade sagt att hennes träning började klockan 16.30 men både Fredik och jag sa att hon hade sagt att den började 17 ! (Det håller på i 1 tim)Haha blev de kompliserat ? Men nu ska jag sätta mig i sängen och typ titta på Dude, where's my car? PUSS


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0