två dar med emelie <3

Shulululu igår var jag med emeliebebis från typ 15 till 19 elr ngt sånt . haha vi hade as kul ! Vi satt och garva åt bilder vi såg på google . Aa, vi är ganska taskiga ; ) men ändå schyssta : ) idag var de ju skola som vanligt på en måndag . öhmm de var väll inget annat än de vi brukar ha . Men efter skolan var jag med emelie igen . JUSTE AMANDA VAR SJUK IDAG ! :( men efter skolan då, så ville ju simon och acke mula mej eftersom ja mulade dom i torsdags och fredags . OCH MAMMA JAG VET ATT DU LÄSER BLOGGEN SÅ DET VAR FAKTIST UTANFÖR SKOLAN ! aja, nog om henne ; ) haha dom FÖRSÖKTE mula mej men dom mular mej aldrig i ansiktet bara i håret och där känner man ju ingenting . MOHAHAHA jag mula Simon i ansiktet : D aja nu ska jag hjälpa pappa med maten .


XOXO Johanna


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0