mina typ... tre, fyra dagar ;)

Jag har inte skrivit på ganska länge så det här har hänt under den senaste tiden då;
Torsdag;
Cassandra över vid 13 kanske. Vi gjorde väll inge
särskilt förutom att sitta vid datan och så.
Fredag;
Satt och titta på snowglobe med mamma och sen tog jag bussen
till centrum där jag mötte cassandra och vi tagga hem till henne.
Vi flummade och tittade på habib.
Lördag;
Vaknade 11 när cassandra väckte mig. Vi tittade klart på habib som var TJOCKT bra XD
Mamma hämtade mig vi två och vi tagga till budget golf för att fredrik skulle
köpa typ driver. Sen stack vi till Anders och käka och tittade på Harry Potter. Och nu sitter
mamma, anders och fredrik och tittar på sagan om ringen -.- jag HATAR SAGAN OM RINGEN!
Fattar inte att folk gillar dom :/ aja nu vart de väldigt långt men men. pusshej

Kan man sakna det mer? :'( </3


Kommentarer
Postat av: emelie din LK

SAGAN OM RINGEN ÄÄÄÄGER !

2008-12-31 @ 15:06:15
URL: http://emeluie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag Kollade Också På Snowglobe x3



Åh, Saknar mest :3<33 Bara För Jag Var FLumm Och Ser Cepe Ut x3

2008-12-31 @ 17:07:48
Postat av: Johanna

näeh emelie, sagan om ringen SUUUUUGER! bajjs på dom filmerna.

hihi mimmi vi hade de skiita kul då;) GO WILDCATS ;)<33

2009-01-02 @ 22:01:23
URL: http://johanu.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0