julklappar <3

Idag var vi inne i gamla stan med klassen . De var väll sådär :/ sen åkte vi till
medborgarplatsen och käka mcdonalds. När alla skulle åka hem stannade jag, emelie
och amanda kvar i stan för att handla julklappar . Jag hittade till emelie, amanda, mamma och pappa .
och så handlade jag en söt typ klänning och ett par örhängen till mej själv :)
ajuste ! Emelie råka nocka mig i ögat när hon skulle resa på sig. Men nu är det bra igen :)
puss <3

bästa vän johanna A <3

ritad av GRISOFYEAR @

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Visste du att vi har träffat grisofyear ? ^^

2008-12-31 @ 17:05:36
Postat av: Johanna

aah, kom på de när du skrev de på msn ^^

2009-01-02 @ 22:02:22
URL: http://johanu.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0