Dåligt med bilder ?

hejhej, idag var de en vanlig dag som vanligt . Förutom att vi inte hade ngn drama så vi slutade 13.20 . Efter det så gick vi till gympasalen och tittade på när några killar från klassen spelade innebandy . Dom vann alla dears matcher ;) haha dom andra söööög ! Men sen gick jag hem och då var pappa hemma . Har precis ätit spagetti och köttfärsås . Men nu ska jag titta på Las Vegas . De är as bra ! Men imorn är det sovmorgon men vi får se om jag skriver ngt för jag ska hem till mamma först . puss & kram <3

Lessen för att jag varit dålig med bilder och så men jag tar inte så många längre men jag lovar att jag ska ta massa bilder imorn !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg =)

2008-12-03 @ 17:39:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0