dåligt bloggande :/

shuu . Sry för att jag int skrivit så mkt . Jag ska berätta lite om min helg och så .

FREDAG

Lucia i skolan . Efter det så hade vi tema "dizza rökning" och när jag satt och skrev min artikel på datan kom min gulliga kusin Josefin och hennes kompisar och sa hej till mej :) Efter skolan var jag, mamma och anders hos anders brorsa som fyllde år .

LÖRDAG

Mormor kom vid 12 och vi satte igång och bakade pepparkakor till klockan 5 ungifär då jag gick ner för att möta Mimmi .

SÖNDAG

Var med mimmi hela dagen och så .

MÅNDAG

Börjde skolan 9.30 för att vi var i skolan förra torsdagen till 21 . Vid 10.30 så hade ngra av tjejerna i klassen och några av killarna i klassen innebandy final och resten av klassen fick kolla . Dom spelade mot Barkabyskolan elr ngt sånt . Tjejerna vann mot dom andra tjejerna men killarna förlorde med ett ynka poäng i sudden ! Aja, killarna var typ fett lacka efter det ! Efter skolan så var jag med emeliebebis och amandagmn <3 Aja nu ska jag titta på vänner . PUSS

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0